خبرگزاری کار ایران

در راستای نظارت بر روند واکسیناسیون در استان؛

سربازرس استان قزوین از مراکز نگهداری و تزریق واکسن کرونا بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۶۸

در راستای بررسی دقیق‌تر فرآیندهای حفظ زنجیره سرما، نگهداری، جابجایی، انتقال و تزریق واکسن کرونا سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل استان قزوین از مراکز نگهداری و تزریق واکسن استان و شهرستان قزوین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان، فریبرز شهرکی سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی بازرس کل استان قزوین  به همراه هیئتی متشکل از کارشناسان بازرسی کل، مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان و مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در مراکز تجمیع و تزریق واکسن کرونا در استان، از نزدیک در جریان فرآیندهای نگهداری، جابجایی و تزریق واکسن کرونا به افراد مشمول قرار گرفتند.

گفتنی است در جریان این بازدیدها بررسی‌های فنی و قانونی در خصوص اجرای صحیح روند واکسیناسیون، حفظ زنجیره سرما، شناسایی افراد واجد شرایط صورت پذیرفت و توصیه‌های لازم نسبت به ارتقاء کیفیت در خدمات رسانی ارائه شد.

چنانچه کارکنان و شهروندان درباره عملکرد و اقدامات مربوط به تزریق واکسن کرونا شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفن 33373929 تماس حاصل کنند.

ضمناً سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز