خبرگزاری کار ایران

شهرداری ارومیه ۲۵ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد/ اشتغال ۵۲۰۰ نفر در شهرداری ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۵۵

شهردار ارومیه از اشتغال ۵ هزار و ۲۰۰ نفر در مجموعه مدیریت شهری ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید آقازاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اشتغال ۵ هزار و ۲۰۰ نفر در مجموعه مدیریت شهری ارومیه گفت: از این تعداد۴ هزار و ۸۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

 آقازاده از حل مشکلات تلنبار شده رانندگان اتوبوسرانی در ١٠ سال گذشته و فشار به مجموعه شهرداری در چند ماه اخیر خبر داد و افزود: در حال حاضر  ماهیانه ۴۵ میلیارد تومان حقوق پرسنل شهرداری پرداخت می‌شود و در دوران مدیریتی بنده حقوق پرسنل بصورت مرتب پرداخت شده و مطالبات گذشته هم تا حدود زیادی تسویه شده است.

وی از جریمه بدهی ٨٠ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و برنامه ریزی برای پرداخت بخشی از دیون به صورت اقساطی خبر داد و تاکید کرد: قسط اول این بدهی به دلیل شمول بخشودگی ٩ میلیارد تومان پرداخت شده است. 

آقازاده, میزان کل بدهی شهرداری را بیش از ۸۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تامین اجتماعی با ۲۰۷ میلیارد، بانک‌ها با ۲۸۰ میلیارد و پیمانکاران با ۱۹۶ میلیارد تومان ابرطلبکاران شهرداری هستند, همچنین شهرداری ارومیه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هم مطالبات مالی دارد.  

آقازاده با بیان اینکه بدهی مالیاتی شهرداری  ٢۵ میلیارد تومان است گفت: در مدیریت شهردار دستگیر شده  برای تسویه بدهی مالیاتی شهرداری تسهیلات دریافت شده بود که ساماندهی و برنامه ریزی برای بدهی مالیاتی و موضوع تسهیلات در دستور کار قرار گرفت که بخشی از آن انجام شده است‌

شهردار ارومیه با اذعان به اینکه پروژه های عمرانی شهرداری بلاتکلیف بودند ، گفت : تعداد قابل توجهی پروژه بدون قرارداد در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد که در  حال حاضر وضعیت آنها در محاکم قضایی بوده و در  بدنه اداری نیز در حال تعیین تکلیف هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز