خبرگزاری کار ایران

بستری روزانه ۶۰۰ بیمار کرونایی در خراسان رضوی/بیشتر مبتلایان مربوط به مشهد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۴۰

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری شدگان جدید کرونایی در خراسان رضوی روز گذشته از مرز ۶۰۰ نفر گذشت که ۵۲۳ نفر از این تعداد مربوط به مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر انجیدنی در این خصوص افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۳۹۲ نفر از این تعداد در بخشهای مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: با کمال تاسف شرایط سختی را پشت سر می گذرانیم و دیروز تعداد مبتلایان کرونا به بالاترین حد خود در موج پنجم رسید و این حالی است که بیشتر آنها مربوط به شهر مشهد است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:از مردم تقاضا می کنیم در شرایط کنونی به طور مستقیم به بیمارستان مراجعه نکنند چرا که اکنون بیمارستانها مملو از مبتلایان به کروناست و این اقدام خدمات رسانی را با چالش مواجه می سازد. 

انجیدنی افزود: مردم عزیز برای انتقال بیماران کرونایی بد حال بایستی با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و اگر بیمار بد حال نیست به مراکز سرپایی ۱۶ ساعته یا درمانگاههای عمومی و تخصصی سطح شهر مراجعه کرده و در صورت نیاز، آنها بیمار را به بیمارستانها ارجاع می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز