خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در شهرک‌سازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: این شرکت به لحاظ شهرک‌سازی و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در بین استان‌های کشور رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: مهمترین هدف و وظیفه شرکت شهرک‌های صنعتی فراهم کردن بستر و زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی بیان کرد: نسبت جذب شهرک سازی به درامد تامین شده در چهار ماه اول امسال ۷۴ درصد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: در چهار ماه امسال بیش از ۳۹۴ هزار میلیون ریال به منظور تامین و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: شهرک‌سازی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان تیر ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن به لحاظ ارزش ریالی، ۴۵۶ درصد افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با تاکید به ضرورت جدیت در پیگیری مکاتبات از سوی همکاران، تصریح کرد: بروکراسی اداری با هدف تسریع در سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در استان کاهش یابد.

وی ادامه داد: مبلغ ۹۲۷ میلیارد ریال در سال ۹۹ برای شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز