خبرگزاری کار ایران

راه اندازی دو پایگاه جدید واکسیناسیون کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۶۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: دو پایگاه جدید واکسیناسیون کرونا به همت واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در هفته جاری در این دانشگاه راه اندازی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،  مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: به دنبال اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای واکسیناسیون دانشگاهیان کشور و آحاد مردم، آغاز واکسیناسیون در واحد علوم و تحقیقات با حضور معاون کل وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رونمایی از سامانه نوبت دهی واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی، واحد مشهد نیز در زمینه واکسیناسیون دانشجویان، اساتید، کارکنان و عموم مردم در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی علاوه بر پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ۲۲ بهمن، دو پایگاه دیگر را راه اندازی خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر، سالن ورزشی شهید جوانمرد قصاب و سالن ورزشی سما برای این کار تجهیز شده که در هفته جاری راه اندازی خواهند شد. شروع واکسیناسیون بر اساس رده‌های سنی مورد تایید وزارت بهداشت خواهد بود و برای انجام تلقیح واکسن از همکاری دانشجویان گروه‌های پزشکی نیز استفاده خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه پایگاه بیمارستان ۲۲ بهمن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از ۳۰ فروردین سال جاری به عنوان یکی از پایگاه‌های واکسیناسیون در حال انجام خدمات است، بیان کرد: سایر واحد‌های دانشگاهی استان نیز در حال راه اندازی پایگاه واکسیناسیون هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز