خبرگزاری کار ایران

افتتاح درمانگاه و پلی کلینیک تأمین اجتماعی در بندرانزلی و آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۴۴

پلی کلینیک تخصصی انزلی و مرکز درمانی و شعبه تأمین اجتماعی آستانه اشرفیه در ارتباط تصویری با رئیس جمهوری و با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در هشتاد و هشتمین و آخرین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید در دولت دوازدهم، همزمان با طرح‌های ملی وزارتخانه‌های نفت و کشور و سازمان‌های انرژی اتمی و تأمین اجتماعی در استان های مختلف کشور ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی دریا در شهرستان انزلی در ارتباط تصویری با رئیس جمهوری و با حضور ارسلان زارع استاندار، راه اندازی شد.

این پلی کلینیک در دو طبقه با زیربنای دو هزار و ۴۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال احداث شده است.
 
همچنین در این ارتباط تصویری، مرکز درمانی و شعبه تأمین اجتماعی شهرستان آستانه اشرفیه با دستور رئیس‌جمهوری و حضور استاندار گیلان نیز افتتاح شد.
 
این مجموعه در سه طبقه و با زیربنای سه هزار و ۶۴۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.
 
برای این مرکز درمانی از طریق آزمون استخدامی و مصاحبه ۱۲ نفر نیروی انسانی جذب شد.
 
پس از این مراسم، فرماندار آستانه اشرفیه در ارتباط تصویری، گزارشی از افتتاح مرکز درمانی و شعبه در این شهرستان به استاندار گیلان ارائه کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز