خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل خبر داد:

امدادرسانی به 10 خانوار حادثه دیده سیل در مشگین‌شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۹۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی جمعیت هلال احمر به حادثه دیدگان سیل در روستای موئیل مشگین شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزت الله ضربی از امدادرسانی به 10 خانوار حادثه دیده در روستای موئیل مشگین شهر خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۰ خانوار دچار حادثه شده بودن که عوامل جمعیت هلال احمر با ۶ تیم عملیاتی متشکل از ۲۷ نفر نیروی انسانی و به‌کارگیری ۶ دستگاه خودروی امدادی عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

وی گفت: پیرو گزارش دریافتی در ساعت ۱۹:۵۲ روز یکشنبه ۱۰ مرداد مبنی بر وقوع سیل در روستای موئیل شهرستان مشگین شهر عوامل جمعیت هلال احمر به منطقه حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه و عملیات امدادرسانی مشخص شد که منازل بعضی از اهالی روستا در اثر جاری شدن سیل غیرقابل سکونت است که در بین ۴ خانوار آسیب دیده اقلام اولیه امدادی- زیستی توزیع شد.

ضربی با بیان اینکه در این عملیات تیم های اعزامی جمعیت هلال احمر با استفاده از ۶ دستگاه موتور پمپ لجن کش به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند، اضافه کرد: تیم های جمعیت هلال احمر شهرستان های اردبیل و گرمی نیز به صورت آماده باش در شعب حضور داشتند تا در صورت لزوم به محل حادثه اعزام شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز