خبرگزاری کار ایران

معاون شهرک های صنعتی اردبیل خبر داد؛

حمایت مالی از واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۱۸۴

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی در استان اردبیل برای حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی حمایت مالی می شوند.

به گزارش ایلنا، بهزاد مهدوی از حمایت مالی از واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی در استان اردبیل خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های اکسپو یکی از معتبرترین و مشهورترین نمایشگاه‌هایی است که هر چند سال یک بار برای نمایش و ارائه دستاوردهای ملل مختلف در یک کشور برگزار می شود که در این راستا، اکسپو ۲۰۲۰ برای اولین بار در منطقه خاورمیانه از نهم مهر ۱۴۰۰ تا یازدهم فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکسپو ٢٠٢٠ دبی، رویدادی مهم  و فرصتی عظیم برای شرکت ها در جهان است، افزود: برای ارائه محصولات تولیدی کشور، پاویون صنعت کشورمان با محوریت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای حضور واحدهای تولیدی، دانش بنیان و هیات های تجاری استان در مساحتی بیش از ۲ هزار مترمربع برنامه ریزی شده است.

مهدوی گفت: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار، فروش محصولات، ایجاد پیوند و همکاری، سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی و خرید تجهیزات و ماشین آلات انجام می شود که تولید کنندگان می توانند از این فرصت مناسب برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: متقاضیان جهت حضور در این نمایشگاه می توانند ضمن ثبت نام در سایت https://formafzar.com/form/gvpoc به واحد صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز