خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

لزوم توجه به مصوبات ستاد کرونا در آرامستان‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۰۶۲

استاندار قزوین گفت: در ر ابطه با آرامستان‌ها نیز باید مسئولان امر پاسخگو باشند و درصورت ادامه روند کنونی با متصدیان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونای استان که بعدازظهر امروز برگزار شد، گفت: در کنار واکسیناسیون افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با کرونا در استان ضرورت دارد و لازم است رسانه‌ها در این حوزه فعالیت کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسمات محرم و صفر ضرورت دارد و باید مراسم‌ها به گونه‌ای برگزار شود که آسیب زا نباشد.

وی تاکید کرد: به دلیل اهمیت و نقش مصوبات ستاد کرونا در حفظ جان افراد دقت بیشتر در اجرای مصوبات ستاد کرونا ضرورت دارد و بی توجهی به آن افزایش مرگ و میر را به دنبال دارد؛ در همین  راستا لازم است مدیران دستگاه‌ها بر اجرای این مصوبات نظارت داشته و درصورت بروز تخلف افراد را جریمه کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: همچنین ضمن تقدیر از اصنافی که محدودیت‌ها و مصوبات را رعایت می‌کنند؛ باید افراد متخلف جریمه شوند.

وی عنوان کرد: در ر ابطه با آرامستان‌ها نیز باید مسئولین امر پاسخگو باشند و درصورت ادامه روند کنونی با متصدیان برخورد خواهد شد.

جمالی پور گفت: درحال حاضر استان قزوین از نظر شیوع کرونا در وضعیت خطرناکی قرار دارد؛ از این رو لازم است تمام اعضای ستاد کرونا نظرات کارشناسی ارائه دهند و مصوبات نیز بدرستی اجرا شود و هیچ گونه سهل انگاری پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز