خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

قزوین در میزان واکسیناسیون کرونا بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۰۵۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: استان قزوین از نظر درصد افرادی که واکسینه شده‌اند نسبت به میانگین کشوری در مرتبه بالاتری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار در جلسه ستاد کرونای استان که بعدازظهر امروز برگزار شد، گفت: سرعت واکسیناسیون در استان از وضعیت خوبی برخوردار است و تا کنون 200 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده و بزودی فاز سوم آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: استان قزوین از نظر درصد افرادی که واکسینه شده‌اند نسبت به میانگین کشوری در مرتبه بالاتری قرار دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون برای تعدادی از مشاغل از جمله فرهنگیان، کارمندان بانک، خبرنگاران و سایر مشاغل پرخطر آغاز شده و ادامه آن نیز در دستور کار قرار دارد.

این مسئول افزود: لازم است افراد پیش از دریافت پیامک از سرشماره 100035 از مراجعه به مراکز تزریق واکسن خودداری کنند، همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پس از تزریق کرونا همچنان ضرورت دارد و فرزندان نباید پس از واکسیناسیون والدین خود بدون رعایت شیوه نامه‌ها با آن‌ها دیدار کنند؛ چرا که در نتیجه امر جوان‌ترها به کرونا مبتلا می‌شوند.

وی ابراز کرد: در حال حاضر 581 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خصوصی،  دانشگاهی و تامین اجتماعی  استان بستری هستند که 22 نفر آن‌ها غیر بومی هستند.

نامدار گفت: درحال حاضر در دامنه پیک قرار داریم؛ از این رو لازم است برای کنترل کرونا تصمیمات جدی‌تری گرفته شود؛ بانوان خانه دار و پس از آن شرکت‌ها و واحدهای صنعتی بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، در شهرستان قزوین نیز روند بیماری روبه رشد و صعودی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز