خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین از اقبال عمومی برخوردار است/ ارتقای سطح کیفی رسانه‌های استان با برگزاری دوره‌های آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۸۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: خبرگزاری ایلنا به عنوان خبرگزاری تخصصی در حوزه کار موفق بوده و از نظر استانی مورد اقبال عمومی است و توانسه درحوزه‌های تخصصی و عمومی نقش آفرینی خوبی داشته باشد و زبان گویایی برای بیان حرف‌های مردم و انتقال آن به مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی، ظهر امروز - یکشنبه 10 مرداد ماه- در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری ایلنا گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه رسانه‌ها را از خود می‌داند با آن‌ها مانند یک خانواده هستیم و نگاه حزبی، جناحی و سیاسی در این زمینه تاثیری ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: از هر رسانه‌ای که وظایف حرفه‌ای و رسالت رسانه‌ای خود را بدرستی انجام دهد حمایت‌های لازم را خواهیم داشت؛ البته بیشتر حمایت‌ها معنوی است و سعی کردیم حقوق رسانه‌ها را در همه زمینه‌ها استیفا کنیم.

وی عنوان کرد: در زمینه‌هایی که رسانه‌ها و اصحاب رسانه استان در مسائل کاری و حرفه‌ای در زمینه حقوقی و قضائی و یا معیشتی با مشکل مواجه می‌شوند حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

این مسئول ابراز کرد: در مجموع در فضای رسانه‌ای استان تعامل و آرامش وجود دارد، البته در عین اینکه مطالبات در فضایی آرام توسط اصحاب رسانه مطرح می‌شود گاهی ممکن است در این مسیر مشکلاتی نیز ایجاد شود؛ چنانچه برای سید مصطفی جعفری که علاوه بر سرپرستی خبرگزاری ایلنا یک پایگاه خبری را نیز مدیریت می‌کند ایجاد شد.

وی ادامه داد: برای برطرف شدن این مشکل اداره ارشاد حمایت کرده و موضوع در جلسه شورای اطلاع رسانی، مصاحبه‌ها، پیگیری از دستگاه قضا و صدا و سیما مطرح شده و معاون مطبوعاتی نیز برای حل این مشکل کمک کرد؛ همچنین برای حل مشکلات حقوقی سایر رسانه‌ها نیز اقداماتی صورت گرفت.

اسماعیلی بیان کرد: فضای رسانه‌ای استان در وضعیت خوبی قرار دارد؛ البته از نظر کیفی تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم؛ جشنواره رسانه‌های استان که خبرگزاری ایلنا نیز در آن رتبه کسب کرد این نکته را نشان داد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به نقاط مطلوب در حوزه حرفه‌ای رسانه باید دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برگزار شود و در سال گذشته برای این امر برنامه ریزی شده بود که به دلیل شرایط کرونا محقق نشد،اما امسال سعی می‌کنیم در زمینه مقدماتی و حرفه‌ای برگزار شود تا سطح کیفی رسانه‌های استان را ارتقا دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: خبرگزاری ایلنا به عنوان خبرگزاری تخصصی در حوزه کار موفق بوده و از نظر استانی مورد اقبال عمومی است و توانسه درحوزه‌های تخصصی و عمومی نقش آفرینی خوبی داشته باشد و زبان گویایی برای بیان حرف‌های مردم و انتقال آن به مسئولان باشد.

اسماعیلی گفت: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین توانسته پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را ایجاد کند و سعی کرده این رسالت را انجام دهد، امیداریم با حمایت‌های لازم شاهد ارتقای جایگاه رسانه‌ای استان بوده و روز به روز در حوزه رسانه استان فعایت‌های بهتری را رقم بزنیم.

قدردانی مدیرعامل خبرگزاری ایلنا از اداره ارشاد قزوین

در ادامه مدیرعامل خبرگزاری ایلنا گفت: اعتصاب کارگران پالایشگاه پتروشیمی را که با درخواست‌ها و مطالبات بیش از یک ماه ادامه پیدا کرده و حل نشده و روز به روز پیچیده تر می‌شود  را بازتاب دادیم؛ اما با شرایط اقتصادی کشور نیز توقع نیست که این مطالبات درست و به جا در کوتاه مدت به نتیجه برسد.

 مسعود حیدری اظهار کرد: خبرگزاری کار ایران از وزارت ارشاد مجوز دارد و تلاش داریم که در کنار مسائل و اتفاقاتی که رخ می‌دهد با مجموعه ارشاد در سطح وزارت خانه و استان‌ها ارتباط خوبی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز برای حل مانع ایجاد شده برای سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در زمان انتخابات کمال تشکر و قدردانی را داریم.

در این جلسه سید مصطفی جعفری، سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین نیز حضور داشت و از تلاش‌های اداره ارشاد استان در حمایت از این خبرگزاری تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز