خبرگزاری کار ایران

استاندارکرمانشاه:

تصویب روز ملی کرمانشاه یک نقطه عطف در تاریخ این سرزمین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۴۱

استاندار کرمانشاه گفت: تصویب روز ملی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی کشور یک نقطه عطف در تاریخ این سرزمین است و می‌تواند در ابعاد مختلف برای این استان فرصت آفرین باشد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و آیت الله محمدی عراقی نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان برگزار شد؛ اظهار داشت: باید تلاش کنیم با مشارکت و همراهی مردم روز ملی کرمانشاه را تبدیل به فرصتی برای توسعه همه جانبه استان کنیم. 

وی افزود: می‌توان با اجرای برنامه‌های نوآورانه در حوزه‌های مختلف، ابعاد گوناگون این روز مهم را در جامعه به خوبی تشریح کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه این نشست از تلاش‌های موثر آیت الله محمدی عراقی در زمینه تصویب روز ملی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی در کشور قدردانی کرد و گفت: ایشان همچنین نقش بسیار موثری در نشست بررسی منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص داشتند که جای تقدیر بسیار دارد. 

 بازوند گفت: در روز ۵ مرداد اورامان ثبت جهانی شد و این اتفاق، شیرینی روز ملی کرمانشاه را مضاعف کرد. 

وی از تعدد انعکاس خبرهای منفی در فضای مجازی اظهار تاسف کرد و گفت: این اخبار منفی باعث تخریب چهره کرمانشاه و فرار سرمایه‌گذاران و کار آفرینان می‌شود.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: تعداد بستری های کرونایی در استان به ۶۲۵ نفر‌ رسیده و در یک شرایط بسیار سختی داریم و باید همه مجموعه‌های مختلف تلاش کنند تا از این پیک خطرناک عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز