خبرگزاری کار ایران

اتمام تعمیرات اساسی و زیر آبی ناجی ۱۱ و الحاق این شناور به ناوگان جستجو و نجات دریایی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۹۶

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات اساسی و زیر آبی ناجی ۱۱ و الحاق این شناور به ناوگان جستجو و نجات دریایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد رضا پور رجبی با اشاره به تعمیرات دوره‌ای  شناورهای فعال در امر جستجو و نجات در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون  شناور ناجی ۱۱ دومین فروند شناوری است که به دست متخصصان داخلی تعمیر و به ناوگان جستجو و نجات دریایی ملحق شده است.

وی افزود: تمامی قطعات یدکی مورد نیاز شناورها چه شناورهای جستجو و نجات و چه شناورهای خدماتی تا جایی که در کشور توان ساخت آن وجود داشته باشد از سازندگان داخلی تامین و به دست متخصصان مبرز داخلی تعویض می شود. 

پور رجبی به تعمیرات اساسی و زیر آبی صورت گرفته بر روی شناور ناجی ۱۱ نیز اشاره ای  کرد و گفت: خزه زدایی وایر برس کاری، ضخامت سنجی بدنه زیرآبی و همچنین تعمیر اساسی سیستم رانش واتر جت این شناور از جمله مهمترین اقداماتی بوده که توسط متخصصین بومی انجام گرفته است. 

به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان 8 فروند شناور ناجی در گستره دریایی استان هرمزگان امور مربوط به جستجو و نجات دریایی را بر عهده دارند که سال گذشته 7 فروند آن در تعمیرگاه دریایی بندر شهیدرجایی مورد تعمیرات اساسی و زیر آبی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز