خبرگزاری کار ایران

اهدای 40 تخت بیمارستانی به شبکه درمان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۹۰

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از اهدای 40 تخت بیمارستانی به شبکه درمان هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نرگس صداقت شرکت نفت ستاره خلیج فارس را از صنایع پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خواند و گفت: در این شرکت سعی شده است تا مردم هرمزگان و ایران به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی شرکت دیده شوند و این پالایشگاه تلاش در راستای ایجاد توسعه‌ پایدار را همواره مدنظر قرار داده است.

وی در تشریح اهداف اهدای 40 تخت بیمارستانی به شبکه درمان هرمزگان نیز بیان کرد: این روزها مدافعان سلامت و شبکه‌ درمان در حال مبارزه‌ شبانه‌روزی برای مقابله با ویروس کرونا هستند و مدافعان امنیت سبد سوخت کشور در ابر پالایشگاه ستاره خلیج فارس در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود به یاری شبکه‌ی درمان استان شتافتند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ارزش ریالی این تعداد تخت بیمارستانی را قریب به 17 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ماه‌های اخیر سعی کرده‌ایم علاوه بر تلاش‌ها برای تکمیل بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس که بی‌شک نقش بسزایی در ارتقا زیرساخت‌های درمانی هرمزگان خواهد داشت، از طرق دیگر نیز همراه و پشتیبان شبکه درمان استان باشیم.

وی در پایان به اقدامات گسترده در ایجاد شیوه‌نامه‌ای همه‌جانبه برای کنترل شیوع ویروس کرونا در این پالایشگاه اشاره کرد و افزود: توجه ویژه به فاصله‌گذاری فیزیکی، استانداردسازی رستوران و سایر اماکن عمومی با شرایط ویژه‌ کرونا، انجام مداوم تست‌های PCR و انجام بیماریابی، توزیع روزانه قریب به 10 هزار ماسک، تجهیز کمپ‌های قرنطینه و ارائه‌ خدمات مشاوره‌ای تنها گوشه‌ای از اقدامات در این حوزه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز