خبرگزاری کار ایران

در پی وضعیت هوای استان صورت گرفت؛

هشدار مدیریت بحران قزوین به هم استانی‌ها/ تاکید برعدم استفاده از آسانسور هنگام وزش باد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۴۴

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: برای پیشگیری از محبوس شدن در آسانسور توصیه می‌شود در ساعاتی که وزش باد پیش بینی شده از آسانسور استفاده نشود؛ چرا که احتمال اتصال و قطعی برق وجود دارد.

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به هشدار هواشناسی گفت: وزش بادهای شدید در بعدازظهر دیروز تا 79 کیلومتر بر ساعت رسید و پیش بینی می‌شود این میزان طی امروز و دو روز آینده از شدت بیشتری برخوردار باشد؛ از این رو رعایت نکات ایمنی ضرورت دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: روز گذشته وزش باد به شکسته شدن درختان و سقوط یک تابلو بر روی اتومبیل و محبوس شدن تعداد زیادی از افراد در آسانسور منجر شد.

وی عنوان کرد: برای پیشگیری از محبوس شدن در آسانسور توصیه می‌شود در ساعاتی که وزش باد پیش بینی شده از آسانسور استفاده نشود؛ چرا که احتمال اتصال و قطعی برق وجود دارد.

مهدیخانی گفت: اجتناب از حضور در طبیعت  و حریم و بستر رودخانه‌ها، رعایت نکات ایمینی توسط باغداران و عوامل ساخت و ساز ساختمانیو عدم استفاده از جرثقیل در زمان وزش باد طی این دو روز توصیه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز