خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس :

افزایش حقوق کارکنان دولت هم نمی تواند مشکلات تورم را کاهش دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۰۱

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه افزایش حقوق کارکنان دولت هم نمی تواند مشکلات تورم را کاهش دهد، گفت: بخش عمده ای از بودجه دولت صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: دود افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به چشم همه جامعه خواهد رفت و این اشتباهی است که در همه دولت‌ها تکرار شده است.

طاهری با یادآوری اینکه افزایش حقوق کارکنان دولت نمی تواند مشکلات تورم را کاهش دهد، گفت: بخش عمده ای از بودجه دولت صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان می شود.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از درآمدهای نفتی صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت می شود و هر میزان که حقوق افزایش می یابد به همان میزان بر تورم افزوده می شود.

به گفته نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به هیچ وجه نمی تواند راهکار مناسبی برای کاهش اثرات تورم در جامعه باشد چرا که همین هزینه‌ها باعث شده  تا دولت در کسب درآمد پایدار ناتوان بوده و تداوم این روند به معنای منفی شدن تراز عملیاتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز