خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

افزایش تعرفه سرانه گاز استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۷۹۴

استاندار قزوین گفت: لازم است مناطق روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شوند و امیدواریم پیش از آغاز فصل سرما این اتفاق عملی شود؛ در حال حاضر تعرفه سرانه گاز از 18 میلیون به 25 میلیون افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در مراسم گاز رسانی به منطقه الموت غربی که صبح امروز صورت گرفت، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق روستایی بازگشت جمعیت و رونق روستا را به همراه خواهد داشت؛ از این رو  طی چهار سال گذشته برای گاز رسانی به این مناطق اقدامات زیادی صورت گرفته است.  

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است سایر مناطق روستایی نیز از نعمت گاز بهره‌مند شوند و امیدواریم پیش از آغاز فصل سرما این اتفاق عملی شود؛ در حال حاضر تعرفه سرانه گاز از 18 میلیون به 25 میلیون افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: گازرسانی به منطقه طارم از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم تا پایان سال 1402 این مناطق از گاز بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: انجام پروژه‌های آب، گاز ، راه و درمان از موارد دارای اولویت در استان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ در همین ر استا آبرسانی به آبیک درحال انجام است که حدود 80 درصد آن انجام شده است.

وی ابراز کرد: زمانی که قزوین به استان تبدیل شد از بودجه پایینی برخوردار بود؛ از هنگام ورود به استان افزایش بودجه را در دستور کار قرار داده و با کمک نمایندگان نتایج خوبی حاصل شد؛ اما باتوجه به اینکه استان قزوین به بودجه کشور کمک زیادی می‌کند افزایش بیشتری نیاز است تا بتوان کارهای عقب افتاده استان را انجام داد.

جمالی پور اظهار کرد:  با توجه به اینکه کشور از نظر اقتصادی در شرایط خاصی قرار دارد اتحاد و همدلی ملی ضرورت دارد و با استفاده از آن می‌توان مشکلات کشور و استان را حل کرد؛ چرا که تفرقه و مجادله باعث از بین رفتن ارزش‌های جامعه می‌شود.           

وی ادامه داد: تمام مدیران موظف هستند تا دقایق آخر مسئولیت پاسخگو بوده و در راستای خدمت‌گزاری به مردم گام بردارند و امیدواریم دولیت جدید نیز با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در عرصه‌های داخلی و  بین المللی شرایط خوبی را  رقم بزند.

جمالی پور گفت: طی دو سال گذشته علاوه بر تحریم و کمبود بودجه، کرونا نیز باعث شد سخت‌ترین دوران را سپری کنیم؛ اما با همدلی و همکاری مردم توانستیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز