خبرگزاری کار ایران

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی در برابر کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۷۳۶

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی گفت: تزریق واکسن کرونا برای اصحاب رسانه خراسان رضوی از امروز شنبه نهم مردادماه آغاز شده است و تا انتهای هفته جاری همه خبرنگاران، عکاسان و اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی موفق به دریافت این واکسن خواهند شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجتبی محمودی درباره واکسینه شدن خبرنگاران و اهالی رسانه خراسان رضوی در برابر کرونا افزود: تزریق واکسن کرونا برای اصحاب رسانه از عصر روز گذشته همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی نیز آغاز شده است و بر اساس تاریخ ارسال لیست ها از سوی رسانه های استان، این موضوع در حال انجام است.

وی ادامه داد: روز گذشته حدود ۲۰۰نفر شامل خبرنگاران صداو سیمای خراسان رضوی و تعدادی از رسانه های دیگر استان این واکسن را دریافت کردند. 

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرایند واکسیناسیون اصحاب رسانه در  برابر کرونا گفت: در دو مرکز بهداری صدا و سیمای خراسان رضوی و درمانگاه هلال احمر تزریق این واکسن برای خبرنگاران و عکاسان استان انجام می شود و پیش بینی می شود تا انتهای هفته جاری همه خبرنگاران، عکاسان و اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی موفق به تزریق این واکسن شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز