خبرگزاری کار ایران

افزایش دو برابری حجم تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۶۲۸

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: حجم تسهیلات اشتغالزایی امسال این نهاد در مقایسه با رقم اختصاص یافته پارسال برای ایجاد اشتغال در این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی به میزان حدود دو برابر بیشتر شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد داورزنی در این باره افزود: امسال ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در شهرستان سبزوار اختصاص یافته است. پرداخت این حجم تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در شهرستان سبزوار هزار و ۶۰ فرصت شغلی را ظرف امسال برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می‌کند. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: تسهیلات اشتغال به کمیته امداد از چهار ردیف تبصره ۱۶ و ۱۸ بانک ها، صندوق امداد ولایت و سامانه کار است که به متقاضیان کسب وکار پرداخت می شود. پارسال با پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای بیش از ۴۰۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در حوزه های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی شغل ایجاد شد.

داورزنی توانمندسازی مددجویان را اولویت‌ کمیته امداد امام خمینی (ره) ذکر و بیان کرد: از جمعیت مددجویی امداد شهرستان سبزوار حدود ۵۰ درصد مستعد شغل‌پذیری هستند. بر این اساس کمیته امداد سبزوار ظرف سالهای اخیر برای ۳۰ درصد از مددجویان خود در سطح این شهرستان فضای اشتغال فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز