خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

ضرورت بررسی مشکلات حوزه معدن قزوین در کمیته تخصصی/ برخی با رفتارهای تخریبی اعتماد مردم را از دولت سلب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۵۰۵

استاندار قزوین گفت: لازم است مشکلات حوزه معدن استان توسط کمیته تخصصی بررسی شده و برخی قوانین نیز اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای معادن استان که ظهر امروز -یکشنبه 10 مرداد ماه -  تشکیل شد، گفت: برای پیشگیری از تخلفات لازم است نظارت بر واحدهای معدنی در تمام مراحل از طرف سازمان صمت استان افزایش پیدا کند.

استاندار قزوین ادامه داد: همچنین لازم است مشکلات حوزه معدن استان توسط کمیته تخصصی بررسی شود.

وی عنوان کرد: در راستای قابلیت امکان بهره‌برداری از معادن باید نمایندگان سازمان صمت، خانه معادن، محیط زیست، منابع طبیعی، فرمانداری و دستگاه‌های نظارتی در کنار یکدیگر موضوع را بررسی کرده و برخی قوانین در این زمینه اصلاح شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ابراز کرد: مسئولیت دولت جدید بسیار سنگین است؛ چرا که در حال حاضر برخی افراد در جامعه با ایجاد دعوا و رفتارهای تخریبی باعث نابودی اعتماد مردم به نظام می‌شوند.

جمالی پور گفت: طبق قوانین جمهوری اسلامی تمام مشاغل حاکمیتی انتخابی هستند؛ به این معنا که مسئولیت‌ها دائمی نیست و هر دولت و مسئول در یک بازه زمانی در منصب و سمت خود ارائه خدمت می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز