خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد:

لزوم تاکید جدی رسانه‌های قزوین بر رعایت نکات بهداشتی در مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۴۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: باتوجه به شیوع کرونای دلتا در سطح کشور و افزایش روند ابتلا به کرونا و از طرف دیگر کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی لازم است رسانه‌های استان در زمینه ضرورت رعایت نکات بهداشتی بیشتر و جدی‌تر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که پیش از ظهر امروز برگار شد، گفت: واکسیناسیون خبرنگاران در استان قزوین همزمان با روز عید سعید غدیر آغاز شده و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تا روز خبرنگار تمام اصحاب رسانه استان واکسینه شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: باتوجه به شیوع کرونای دلتا در سطح کشور و افزایش روند ابتلا به کرونا و از طرف دیگر کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی لازم است رسانه‌های استان در زمینه ضرورت رعایت نکات بهداشتی بیشتر و جدی‌تر عمل کنند.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند با ترویج اصلاح الگوی مصرف و مصرف بهینه به مدیریت و کنترل چالش‌های حوزه انرژی و کمبود برق و آب کمک کنند.

این مسئول افزود: لازم است رسانه‌های استان در زمان برگزاری مراسم عزادری ایام محرم صفر ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این  مراسم‌ها، بر شعار محوری محرم سال جاری با عنوان "عرض ارادات با همراهی سلامت" توجه داشته و در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

اسماعیلی گفت: انتقال قدرت باتوجه به مردم سالاری دینی اتفاق می‌افتد و در زمان انتقال دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید رسانه‌ها به مردم امید تزریق کرده تا زمینه‌های خدمت رسانی بهتر مسئولان جدید فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز