خبرگزاری کار ایران

آزادی ٨ زندانی نیازمند نیشابور در طرح نذر هشتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۱۶

مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی گفت: آزادی ۳۰۸ زندانی در مرحله قبلی این طرح در حرم مطهر رضوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) اجرایی شد و امروز هم در آغاز مرحله نهم، ٨ زندانی نیازمند در شهرستان نیشابور آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید سرباز جانفدا در مراسم مرحله نهم طرح نذر هشتم به نیت امام هشتم توسط خیرین و نمازگزاران مساجد نیشابور افزود: در استان خراسان رضوی جایگاه زندان و مساجد باید متفاوت از سایر استان‌ها بوده و نوع منش و رفتار در خور شأن حضرت ثامن‌الحجج(ع) باشد. 

وی اعلام کرد: در راستای طرح هشتم هر ماه ۸ زندانی‌ نیازمند با کمک‌های مردمی و خیرین آزاد می‌شوند و امروز با تاسی از خراسان این طرح در سراسر کشور اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز طرح نذر هشتم در آبان ماه سال گذشته تا کنون قریب به ۴۰۰ نفر زندانی از محل طرح نذر هشتم آزاد شده‌اند. 

وی با بیان اینکه طرح امور زندان‌ها و مساجد با کمک نمازگزاران تحت عنوان نذر هشتم برگزار می‌شود زمینه آزادی بسیاری از زندانیان نیازمند فراهم‌شده است اظهار کرد: در این طرح تاکنون از محل کمک‌های مردمی بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال جمع‌آوری شده و حدود ۵۰۰ زندانی نیازمند دیگر در استان وجود دارد.

وی تاکید کرد: در این حوزه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم تا تذکرات مردم و خیرین به این سو هدایت شود و باید مورد توجه قرار گیرد که زمینه و بستر مناسب برای حضور یک زندانی آزاد شده در جامعه فراهم‌ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز