خبرگزاری کار ایران

توزیع 59 میلیون و 454 هزار لیتر آب شرب در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۱۵

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان گفت: از نیمه خرداد ماه امسال تا کنون 59 میلیون 454 هزار لیتر آب شرب از طریق تانکرهای آبرسانی سیار در میان مردم اصفهان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس عباسی خاک اظهار داشت: این مقدار آب از ابتدای تنش آبی در نیمه خرداد ماه تا هشتم مرداد ماه جاری از طریق هزار و 505 تانکر، در اختیار مردم در شهرها و روستاهای استان اصفهان قرار گرفت.
 
وی با بیان این که در تیرماه به دلیل افزایش دما و مصرف بیش از پیش مردم، تامین پایدار آب شرب مشترکین محدودیتی هایی در برداشت، اعلام کرد: در تیرماه، 29 میلیون و 926 هزار لیتر آب به وسیله 2 هزار و 737 تانکر سیار در اختیار متقاضیان در سطح استان قرار گرفت.
 
مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان به چگونگی آبرسانی سیار در مرداد ماه اشاره و بیان کرد: از ابتدای ماه جاری، 6 میلیون و 598 هزار لیتر آب شرب از طریق 734 تانکر در بین مردم  مناطق 6 گانه اصفهان و شهرستان های فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت آباد و اردستان توزیع شد.
 
گفتنی است که از ابتدای خرداد ماه تا کنون تعداد 332 هزار و 565 تماس با سامانه ارتباط با مشتریان آبفا (شماره 122) برقرار شده، که معادل 58 درصد کل تماس ها مربوط به افت فشار و قطعی آّب بوده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز