خبرگزاری کار ایران

اجرای 1050 طرح اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۰۰

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در سال جاری هزار و 50 طرح اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی استان زنجان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ عباس بابایی امروز در مراسم افتتاح کارگاه تولید لباس شهید سید جواد موسوی، گفت: کارگاه تولید لباس شهید سید جواد موسوی با 200 میلیون تومان هزینه امروز افتتاح شد که 50 میلیون آن توسط توسط قرارگاه جهادی 313 تامین شده است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه 10 عدد چرخ خیاطی از سوی قرارگاه جهادی 313 برای تجهیز این کارگاه اهدا شده است، افزود: با راه‌اندازی این کارگاه برای 10 نفر به صورت مستقیم و برای 15 نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

وی، اضافه کرد: امسال از بین یک هزار و 50 طرح، 50 میلیارد تومان تسهیلات با همکاری بانک‌های عامل، کمیته امداد امام و تسهیلات یارانه دار سازمان برنامه و بودجه به طرح‌های سازمان بسیج سازندگی اختصاص می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان از تسهیلات توسط سازمان برنامه بودجه استان زنجان تامین می‌شود، افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد زنجان نیز در زمینه اشتغال خرد و کوچک 25 میلیارد اختصاص می‌یابد.

بابایی، در پایان، گفت: با همکاری بانک‌های عامل نیز 16 میلیارد تومان برای طرح‌های مورد حمایت سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز