خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان:

سرانه آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین بالاتر از میانگین کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۸۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: میزان آموزش فنی و حرفه‌ای در استان 16 ساعت است و باتوجه به اینکه سرانه آموزش کشور در زمینه فنی و حرفه‌ای 12 ساعت است استان قزوین بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن مددی با اشاره به سرانه آموزش فنی و حرفه‌ای در استان گفت: در گذشته سرانه آموزش فنی و حرفهای در استان 9 ساعت بود اما طی دو سال گذشته این میزان به 16 ساعت افزایش یافته که چیزی حدود 70 درصد است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: باتوجه به اینکه سرانه آموزش کشور در زمینه فنی و حرفه‌ای 12 ساعت است استان قزوین بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

وی عنوان کرد: برای توزیع آموزش در مناطق مختلف استان 30 درصد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مناطق روستایی استان برنامه ریزی شده، تا آموزش در این بخش نیز افزایش پیدا کند؛ همچنین آموزش در مناطق حاشیه نشین نیز مورد توجه ما قرار دارد.

مددی گفت: توانمندسازی افراد و ایجاد فرصت‌های شغلی از جمله اهداف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، در همین راستا طی سه ماه نخست سال جاری ۶۲ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در روستاها و سه هزار نفر ساعت آموزش در مناطق حاشیه نشین شهرها انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز