خبرگزاری کار ایران

در پیامی تأکید شد؛

استاد فقید «اکبر محبوبی فر» آثار و صدایت برای همیشه ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۵۹

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت استان «اکبر محبوبی فر» در پیامی تأکید کرد: آثار و صدای این هنرمند فقید برای همیشه در یاد گیلانیان ماندگار است.

به گزارش ایلنا از رشت، «سید امیر مصباح»، معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و رسانه استان گیلان «اکبر محبوبی فر» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«و هر آنچه در آسمان‌ها و زمین است همه ملک خداست و بازگشت همه امور (و موجودات) به سوی اوست».

کسی که رسالتش را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند تا همیشه در حافظه تاریخی مردم دیارش ماندگار خواهد شد. شاید جسم بعضی انسان‌ها بین ما نباشد، اما آثارشان، صدایشان، اندیشه و کلامشان تا ابد در کنارمان رژه می‌رود.

خبر درگذشت غمناک و اندوه بار هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون گیلان استاد «اکبر محبوبی فر» عمیقاً موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب شد.

این شخصیت هنرمند، عشق و هنر را درهم آمیخت و سال‌ها در قالب نویسندگی، بازیگر تئاتر و تلویزیون آثار برجسته ای به نمایش گذاشت، بی شک نام و آثار هنری این هنرمند ارزشمند برای همیشه در تاریخ افتخارات جامعه هنری استان گیلان ماندگار خواهد بود. اینجانب فقدان این عزیز سفر کرده را به خانواده محترم ایشان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز