خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین:

تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت قزوین به 91 مورد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۰۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: در سال جدید در استان قزوین چهار جایگاه ثابت و یک جایگاه سیار عرضه سوخت راه اندازی شده و در نتیجه تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان به 91 جایگاه رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله مسعودی با اشاره به وضعیت جایگاه‌ای سوخت استان گفت: در سال جدید در استان قزوین چهار جایگاه ثابت و یک جایگاه سیار عرضه سوخت راه اندازی شده و در نتیجه تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان به 91 جایگاه رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین ادامه داد: سه مورد از جایگاه‌های سوخت جدید در مجتمع‌های خدمات رفاهی بوده و با افتتاح آن‌ها برای 32 نفر اشتغالزایی شده، همچنین اعتبار هزینه شده برای مجتمع‌های خدماتی در استان 500 میلیارد ریال بود.

وی عنوان کرد: یکی از جایگاه‌های سوخت در جاده ارتباطی قزوین‌-‌بوئین زهرا و یک مورد نیز در جاده ارتباطی بوئین زهرا‌-‌ساوه قرار دارد و در آن‌ها بنزین و نفت گاز  ارائه می‌شود و با این موارد تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت بوئین زهرا به 16 مورد می‌رسد.

مسعودی گفت: یک جایگاه عرضه بنزین در ورودی شهر صنعتی البرز و یک مجتمع خدمات رفاهی نیز در تاکستان به هبره برداری رسیده و با احتساب این مورد تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت تاکستان به 15 مورد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز