خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

طرح تابستانه کتاب در قزوین آغاز شد/ امکان 300 هزار تومان خرید برای هر شماره ملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۱۵۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی‌های قزوین با ۲۰ درصد تخفیف از 9 مرداد ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی گفت: ۱۰ کتابفروشی استان قزوین در هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها شرکت کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: طرح تابستانه کتاب از شنبه 9 مرداد تا 15 مرداد به مدت 7 روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان قزوین ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب ‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یارانه این دوره نسبت به دوره‌های قبل 50 درصد افزایش داشته است؛ فلذا سقف مجاز خرید برای هر خریدار 3 میلیون ریال است.

وی افزود: کتابفروشی‌های قزوین که در این طرح شرکت کردند شامل فروشگاه پویا کتاب در میدان عدل، هنر و کتاب در خیابان فردوسی، کتابسرای علامه در چهارراه نادری، کتابسرای مینوی خرد در چهارراه پادگان، فطرس در شهر محمدیه، رخداد در میدان عدل، پاتوق کتاب در خیابان نادری جنوبی، کانون توحید در خیابان شهدا، شهر کتاب در بلوار نخبگان و خانه کتاب اوستا در خیابان غفاری مجتمع برهان هستند.

اسماعیلی ادامه داد: در تابستانه کتاب 1400 به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

وی گفت: با اجرای طرح تابستانه کتاب، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز