خبرگزاری کار ایران

توسط شرکت شستا انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی دامداری 4 هزار و 400 راسی در انگوت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۱۱۱

استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی دامداری 4 هزار و 400 راسی با اعتبار 200 میلیارد تومان در شهرستان انگوت خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جریان آغاز عملیات اجرایی دامداری 4 هزار و 400 راسی در شخرستان انگوت عنوان کرد: این پروژه سومین پروژه بزرگ در حوزه بخش دامپروری استان از پروژه های هلدینگ شرکت سرمایه گذاری شستا است.

وی با بیان اینکه اولین پروژه دامداری در کشت و صنعت مغان و دومین مورد نیز در کشت و صنعت پارس است افزود: دامداری 4 هزار و 400 راسی انگوت سومین طرح بزرگ استان با سرمایه گذاری شرکت هلدینگ شستا در شهرستان انگوت است.

استاندار اردبیل گفت: برای راه اندازی این پروژه که قرار است در طول ۲ سال به اتمام برسد ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و تمام مجوزهای لازم و قانونی برای اجرای دامداری مورد نظر صادر شده که روزانه ۱۰۰ تن شیر در این واحد تولید خواهد شد.

بهنام جو تصریح کرد: ظرفیت تولید شیر در استان ۲۸۰ هزار تن در سال است که از این میزان ظرفیت صنایع تبدیلی لبنیات در استان ۶۰۰ هزار تن اعلام شده که این آمار نشان می دهد کل شیر تولید شده در این دامداری جذب واحدهای صنایع تبدیلی استان خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه انگوت اخیرا به شهرستان تبدیل شده، سرمایه گذاری های خوبی در این شهرستان انجام گرفته است و اخیر عملیات اجرایی تصفیه خانه تازه کند و انتقال آب به روستاها و شهر نیز آغاز شد و این مسایل باعث شده جهش خوبی را در حوزه های مختلفی شهرستان شاهد باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: با اتمام پایاب و مخزن سد عمارت و سد تازه کند گردشگری منطقه متحول می شود و از میزان بیکاری در شهرستان گرمی و انگوت کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز