خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان خبر داد:

تخریب 20 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۱۰۹

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: براساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی 20 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان البرز تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پرویز عبدی  با اشاره به ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان  البرز گفت: 20 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی بخش محمدیه در شهرستان البرز که شامل دیوارکشی، محوطه سازی، فنس کشی، زیرتانکری و اتاقک بود تخریب و قلع و قمع شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی  استان قزوین ادامه داد: این تخریب‌ها براساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی و مدیریت امور اراضی شهرستان البرز انجام شد.

وی عنوان کرد: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی که سرمایه‌ای ارزشمند به شمار می‌آید انجام فعالیت‌های پیشگیرانه و آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و مشارکت مردم در این راستا از بهترین راه‌ها برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

عبدی در پایان گفت: تلفن 131 برای اطلاع درباره تخریب اراضی در اختیار هم استانی‌ها قرار دارد و افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری با این شماره تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز