خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۵۳ هزارمین واحد مسکن مقاوم سازی شده در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۵۸

۵۳ هزارمین واحد مسکن مقاوم سازی شده در استان قزوین روز جمعه با حضور ویدیو کنفرانسی محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم که ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اصغر گونجی مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین نیز حضور داشتند، هزارمین واحد مسکن محرومان استان قزوین هم افتتاح شد.

همچنین در این مراسم، ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در کشور و هفتاد هزارمین واحد مسکن محرومان کشور توسط معاون رئیس جمهور و سایر مسئولان کشوری به بهره برداری رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین در این مراسم گفت:در طرح ویژه نوسازی مسکن روستایی که از سال گذشته در استان اجرا شد، بیش از سه هزار واحد را بازدید کردیم و از این رقم، ۲ هزار و ۷۷۰ واحد را تشکیل پرونده دادیم که ۳۰۰ متقاضی از بهزیستی و ۳۰۰ متقاضی از کمیته امداد از این طرح استقبال کردند.

گونجی خاطر نشان ساخت: ما ۲ هزار متقاضی را به بانک برای دریافت تسهیلات کمک بلاعوض برای ساخت تامین مسکن محرومان، اقشار کم درآمد و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت معرفی کردیم که به مرحله عقد قرارداد رسید.

وی افزود: از این تعداد، هزار و ۷۵۷ واحد به مرحله پی کنی، هزار و ۶۵۴ واحد به مرحله فنداسیون، هزار و ۱۹۸ واحد به مرحله سقف و هزار و ۱۴ واحد به مرحله گچ و خاک رسیده است که امروز هزارمین مسکن افتتاح می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز