خبرگزاری کار ایران

فقر مطلق زیرساخت های فرهنگی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۵۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: قزوین از نظر زیرساخت‌های فرهنگی در فقر مطلق به سر می برد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسین اسماعیلی روز جمعه در آیین افتتاحیه پلاتوی تخصصی تئاتر قزوین که به نام "استاد ابراهیم فرخ منش" نامگذاری شده است برگزار شد، گفت: استان قزوین از کمبود زیرساخت‌های فرهنگی رنج می برد و در این حوزه در فقر مطلق به سر می برد و برای حل این مشکل نیازمند توجه و هم افزایی همه متولیان و مطالبه گری و همراهی هنرمندان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: برای ارتقا جایگاه هنرمندان استان نیازمند زیرساخت های فرهنگی و هنری هستیم و باید بتوانیم رفع این کمبودها را در اولویت های کاری خود قرار دهیم چراکه مشکلات زیرساختی موجود در استان موجب شده تا زمینه بروز و ظهور هنرمندان قزوینی و دستیابی آنان به معیشت مطلوب تحت تاثیر قرار بگیرد.

او اظهار داشت: ایجاد گالری دائمی هنرهای تجسمی و نمایشگاه خوشنویسی، سالن تخصصی کنسرت، بازارچه های هنری برای عرضه آثار و محصولات هنرمندان استان از مهمترین نیازهای زیرساختی استان ست.

اسماعیلی ادامه داد: در این راستا فقط با شعار و حرف و سخنرانی نمی توان به نتیجه رسید بلکه باید وارد عرصه اقدام و عمل شد و این نیازش این است که همه پای کار باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح پلاتوی تخصصی تئاتر قزوین هستیم که با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان به سرانجام رسید و ساخت این پلاتو نمونه بارزی از انسجام و هم افزایی مسئولین و هنرمندان در کنار هم است.

اسماعیلی تأکید کرد: اگر می خواهیم به آینده امیدوار باشیم و همچنان در فضای فرهنگ و هنر تنفس کنیم باید این مراکز فرهنگی و هنری در سطح شهر و استان توسعه یابد و این امر مسئولیت مدیران امروز و فردا را دوصد چندان می کند.

آیین افتتاحیه پلاتوی تخصصی تئاتر قزوین باحضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، محسن حق شناس عضو شورای اسلامی شهر قزوین، مهدیه قافله باشی رئیس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و هنرمندان استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز