خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

قطع ارتباط ۷ روزه جاده روستای آب بید ایذه در پی بارش های کوهستانی/بخشدار: امکانات کافی نداریم + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۳۴

به دنبال تخریب و قطع مسیر ارتباطی جاده روستای آب بید، مرادی بخشدار سوسن از اعزام تجهیزات برای بازگشایی این مسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از استان خوزستان، در پی بارش های کوهستانی اخیر در بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه، تنها جاده دسترسی روستای آب بید مسدود شد.

طولانی شدن قطع ارتباط جاده این روستا با شهر باعث شد تا مردم  با مشکل تامین آب و مایحتاج روزانه خود مواجه شوند.

در همین رابطه، حسین مرادی بخشدار سوسن به خبرنگار ایلنا، گفت: با پیگیری های صورت گرفته، دستگاه ها و تجهیزات لازم برای اصلاح و پاکسازی جاده، به آب بید اعزام گردید و فردا این مسیر بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل نبود امکانات، ماشین آلات با تاخیر در اختیار ما قرار می گیرند و این باعث کندی خدمات دهی می گردد.

مرادی گفت: نه تنها این جاده بلکه بیشتر جاده های کوهستانی سوسن دارای چنین شرایطی هستند و ما در زمستان با چالش های جدی تری از این مورد مواجه هستیم.

بخشدار سوسن افزود: این بخش به دلیل شرایط کوهستانی نیاز به یک راهداری مستقل دارد. باتوجه به وسعت زیاد جاده های کوهستانی بخش سوسن و تخریب جاده های این بخش در زمستان و فصول پر بارش، نیاز مبرم به تجهیزات در این منطقه به شدت احساس می شود.

وی ادامه داد: نمی شود که ما در چند منطقه در یک زمان واحد دچار بحران شویم و امکانات هم نداشته باشیم. بخشی از راه ها در سوسن توسط امور عشایر و بخشی دیگر توسط  راهداری مدیریت می شود که گاهی اوقات بین این دو بخش محل اختلاف پیش می آید و هر کدام مورد مناقشه را به دیگری پاس می دهند.

مرادی بیان داشت: آنچه در این بین باعث خستگی بیش از پیش می شود، خالی بودن دست ما در پاسخگویی به نیازهای مردم در این مناطق است. اگر امکانات داشته باشیم لحظه ای از ارائه خدمات کوتاهی نمی کنیم، چه بسا در همین شرایط هم همه جوره تاکنون کنار مردم تا کنون بوده ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز