خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تجهیز یک حسینیه در دشتستان برای بستری بیماران کرونایی / احتمال تعطیلی یک هفته ای اصناف و ادارات و ممنوعیت تردد در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۰۴

رئیس دانشگاه علوم استان بوشهر گفت: یک حسینیه در شهرستان دشتستان جهت بستری بیماران کرونایی در حال تجهیز و امکاناتی از قبیل اکسیژن ، کادر درمان و ... برای آن در نظر گرفته شده است.

سعید کشمیری ساعتی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: این مرکز به عنوان یک پایگاه پشتیبان بوده و اگر در آینده نزدیک آمار بیماران بستری کرونایی ما از ظرفیت بیمارستانی بیشتر شوند، بیمارانی که شرایط مناسب تری دارند در این مرکز بستری خواهند شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همه بیماران مبتلا به کرونای شهرستان دشتستان  با استفاده از ظرفیت بیمارستای این شهر در حال مداوا می باشند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر با اشاره به روند افزایشی میزان مبتلایان به این بیماری در سطح استان افزود: تا زمانی که تعداد مبتلایان سیر سعودی دارد ورودی بیمارستان ها نیز افزایش خواهد یافت مگر اینکه با استفاده از دستورالعمل های بهداشتی شاهد روند کاهشی تعداد مبتلایان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزکشی استان بوشهر در پایان افزود : در صورت تداوم روند فعلی شاید مجبور شویم با  تصمیم ستاد ملی کشوری یک هفته ممنوعیت تردد های بین شهری  را ایجاد کرده و ادارات ، اصناف و ... نیز تعطیل شوند تا از شدت ابتلا به این بیماری که در حال حاضر در سطح کشور به 35 هزار نفر و در استان به 650 نفر در روز رسیده ، جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز