خبرگزاری کار ایران

هشدار مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

احتمال طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان/ از تردد در حریم رودخانه ها و صعود به ارتفاعات خودداری شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۸۹۸

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه با وقوع بارش های رگباری در ارتفاعات استان و احتمال طغیان رودخانه های فصلی از هم استانی ها تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهرداد حسن زاده ضمن اعلام این مطلب افزود: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی از بعد از ظهر امروز جمعه هشتم تا روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه سامانه فصلی همراه با رشد ابرهای همرفتی در استان فعال خواهد شد. 

وی اضافه کرد: تقویت سامانه فصلی در استان، رگبار پراکنده باران و رعد و برق، افزایش سرعت باد با احتمال گردوخاک را در پی دارد که می تواند موجب بالا آمدن آب رودخانه های فصلی، گرد و خاک و کاهش میدان دید شود.

حسن زاده با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی در استان، گفت: ارتفاعات  استان شامل بشاگرد،حاجی آباد،  رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی از مناطقی است که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: به همین منظور از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز