خبرگزاری کار ایران

از امروز؛

مرغ به وفور در بازار استان قزوین توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۶۹۹

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین‌ با بیان اینکه مشکلی در خصوص تامین مرغ در سطح این استان وجود ندارد، گفت: از امروز مرغ به وفور در بازار این استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: کشتار روزانه بیش از نیاز استان بوده که البته نیازمند نظارت وکنترل بیشتر و جدی تر دستگاههای متولی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین‌ با بیان اینکه مردم از خرید بیش از نیاز ، پرهیز کنند، اظهار داشت: هیچ‌گونه کمبودی دراین خصوص وجودندارد و در روزهای  آینده روند توزیع  مرغ کاملا عادی خواهد شد.

حبیبی با اشاره به توزیع روزانه حداقل ۱۲۰ تن مرغ در سطح استان قزوین افرود: از این میزان ۸۰ تن در بازار و۴۰ تن نیز در بین تعاونی‌های مصرف ادارات وفروشگاه های زنجیره ای توزیع می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد تنظیم بازار استان قزوین نسبت به سایر استان های در تامین و توزیع مرغ بسیار مطلوب و اثر گذار بود.

وی خاطر نشان کرد: گزارش ها نشان داده که جوجه ریزی توسط مرغداری های در سطح استان افزایش داشته و در تامین مرغ در هفته ها و ماه های آینده مشکلی وجود ندارد.

حبیبی در ادامه افزود: براساس اخبار و  آمار، نهاده های دامی و طیور به اندازه کافی وارد کشور شده  است و در همین راستا هماهنگی های لازم و درخصوص توزیع نهاده ها در استان صورت گرفته است.

معاون استاندار با تاکید بر همکاری اتحادیه مرغداران و تعاونی ها افزود: در تامین مصرف روزانه مرغ در استان  مشکلی وجود ندارد و نظارت ها به صورت مستمر انجام خواهد شد که در توزیع مرغ اخلالی وجود نداشته باشد.

وی به توزیع روزانه مرغ برای کاهش قیمت در سطح استان اشاهر کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص تامین مرغ در استان مشکل حل خواهد شد و فضای بهتری در هفته آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز