خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

فقط مشاغل ضروری در گلستان اجازه فعالیت خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۸۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از امروز تا روز شنبه هفته آینده فقط مشاغل ضروری اجازه فعالیت در گلستان دارند و این موضوع به تمام فرمانداران ابلاغ شده است.

احسان مکتبی در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: استان گلستان از حالت قرمز خارج  شده و به حالت سیاه درآمده است که باید تمام تلاش خود را برای بهتر شدن اوضاع به کار ببریم.

مکتبی ادامه داد: تصمیمات سختگیرانه ی گرفته شده از امروز اجرا می شود و تجمعات مانند مراسم عروسی و عزا و هرچیزی که موجب به وجود آوردن ارتباط شهروندان باهم باشد باید تعطیل شود.

وی افزود: تمام اصناف به جز نانوایی ها، بیمارستان ها، سوپر مارکتهای خرد بسته خواهند بود. همچنین تمام تفرجگاه های استان مسدود می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان گلستان بیان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم  که تا پایان هفته جلوی زنجیره ی ویروس کرونا گرفته شود و در هفته آینده ارقام ناشی از فوتی ها کم شود.

وی اعلام کرد: روزانه ۱۲ نفر در گلستان بر اثر ویروس کرونا فوت می‌کنند و نزدیک به ۲هزار نفر در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند و وضعیت بحرانی را در استان شاهد هستیم.

وی گفت: از مردم درخواست می کنیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند زیرا بیمارستان های استان دیگر جا ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز