خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

بهره برداری از پروژه شهری با اعتبار 20 هزار میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۷۵

شهردار اصفهان گفت: طبق جدول برنامه ریزی بیش از 70 پروژه شهری با مجموع اعتبار 20 هزار میلیارد ریال در فاصله عید قربان تا غدیر از سوی شهرداری اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی اظهار کرد: در این روزها به ویژه در عید غدیر پروژه های بزرگی به همت مناطق پانزده گانه، سازمان ها و معاونت های مختلف شهرداری اصفهان بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: طبق جدول برنامه ریزی بیش از 70 پروژه شهری با مجموع اعتبار 20 هزار میلیارد ریال در این روزها افتتاح می شود. این مبلغ جدا از پروژه بزرگ سالن اجلاس بین المللی اصفهان است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مجددا 45 دستگاه اتوبوس جدید شهری به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان افزوده می شود که 20 دستگاه از شرکت اسکانیا و 25 دستگاه از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری شده است؛ این کار یک اقدام تکمیلی است که به دنبال خرید و بازسازی برای توسعه و بهبود ناوگان اتوبوسرانی اصفهان انجام شده است.

شهردار اصفهان افزود: پروژه هایی نیز در زمینه تصفیه پساب و ساخت مخازن ذخیره آب و انتقال آب به فضای سبز در مناطق 15 گانه، افتتاح ایستگاه آتش نشانی و چندین بوستان در منطقه هشت، افتتاح یک خیابان در منطقه 5، افتتاح بازار گل ارغوان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز