خبرگزاری کار ایران

مدیرمنطقه شش عملیات انتقال گاز:

نشتی گاز خط لوله هفتم سراسری برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۶۲

مدیرمنطقه شش عملیات انتقال گاز گفت: با تلاش شبانه‌روزی و ۳۷ ساعت عملیات کارکنان این منطقه نشتی گاز خط لوله هفتم سراسری برطرف شد و از قطعی برق منازل مراکز صنعتی در شرق هرمزگان و مردم سیستان و بلوچستان جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا عربلو اظهار کرد: با این اقدام تعمیرات اضطراری خط لوله مذکور بدون قطعی جریان گاز نیروگاه‌های برق استان سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن انجام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت و موقعیت استراتژیک خط هفتم سراسری و تامین گاز نیروگاه‌های برق استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان و صنایع شرق استان هرمزگان، بعد از دریافت گزارش نشتی گاز بروی خط لوله هفتم سراسری و تشکیل جلسه، عملیات تعمیرات اضطراری در دستور‎کار منطقه قرار گرفت.

وی به همکاری سه مرکز بهره‌برداری خطوط لوله ایرانشهر، بندرعباس و سیرجان در این عملیات که درهفته اول مرداد انجام شد، اشاره کرد و ادامه داد: با انجام این عملیات که با وجود جریان گاز درخطوط لوله، گرمای حدود ۵۰ درجه، شرجی بالای ۷۰ درصد و شرایط خاص کرونایی انجام و از قطعی برق منازل هموطنانمان در استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان جلوگیری شد.

مدیرمنطقه شش عملیات انتقال گاز همچنین به مراحل اجرای این تعمیرات نیز پرداخت و افزود: تعویض ۲ عدد شیر و بخشی از لاین ۲۰ اینچ بای پاس ورودی ایستگاه خط هفتم سراسری به همراه ایمن سازی شرایط و محیط، تخلیه گاز، انجام حفاری، برشکاری و جوشکاری و رادیو گرافی از جمله اقدامات در این عملیات بود که با ۲ هزار و ۲۵۰ نفر ساعت انجام شده است.

به گفته عربلو، رفع نشتی گاز و ایمن‌سازی محیط و همچنین انتقال تجهیزات و گردآوری نفرات تعمیرات و متخصص از سه مرکز بهره‌برداری از استان های همجوار و تحت پوشش منطقه از نکات حائز اهمیت این عملیات بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز