خبرگزاری کار ایران

پنجره فیزیکی کسب و کار در همدان راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۰۵

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: پنجره فیزیکی کسب و کار در این استان راه اندازی می شود که با آغاز فعالیت آن زمان صدور مجوز از ۷۳ روز به یک روز کاهش پیدا می کند.

به گزارش ایلنا از همدان، ناصر محمودی روز چهارشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: راه اندازی پنجره فیزیکی کسب و کار و شروع فعالیت این حوزه در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در دستور کار و اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره به پرداخت حقوق و پاداش کارکنان ادارات خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم تا در ماه های اسفند، خرداد و تیرماه همه حسابها را جمع بندی کرده و پرداختی ها به موقع صورت گیرد.

محمودی گفت: با مدیریت و راهبری استاندار همدان هیچگونه وقفه ای در پرداختی های دستگاه‌های اجرایی و در بخش های مختلف ایجاد نشده است و تلاش شده به موقع همه ماموریت های محوله انجام شود.

وی با بیان اینکه در خصوص موضوع مولدسازی دارایی های دولت در سال ۱۳۹۹ توانستیم رتبه اول کشور را کسب کنیم افزود: در سطح استان تعداد ۱۱۰ پروژه شناسایی شد که همه اقلام فروش به خزانه کشور واریز و در دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان افزود: کسب رتبه اول خزانه داری الکترونیک در سال ۱۳۹۹ از دیگر دستاوردهای اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بوده است که با حضور وزیر اقتصاد این خزانه داری آغاز بکار کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهبود فضای کسب و کار، این اداره کل موفق شد رتبه اول کشور را کسب کند خاطرنشان کرد: در این حوزه ۷۰ قانون مخل کسب و کار شناسایی و به هیأت مقررات زدایی ارسال شد که ۵۰  مورد مصوبه هیأت مقررات زدایی به دستگاههای اجرایی هم ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز