خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای حفاظت محیط زیست استان مرکزی:

شرایط هوای اراک و شازند ناسالم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۲۹۸

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: شاخص کیفیت هوای شهرهای اراک و شازند امروز چهارشنبه برای تمامی گروه‌های سنی در شرایط ناسالم قرار دارد. تعداد روزهای آلاینده هوا در این 2 شهر در هفته های اخیر روند ادامه‌داری داشته و این اتفاق نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محرابیان افزود: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان مرکزی، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه به عدد 88 رسید که بیانگر کیفیت هوای سالم  بود.

وی ادامه داد: اما شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اراک در ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه نیز به 153 رسیده که نشانگر کیفیت هوای ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی است. شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شازند نیز در این ساعت به 158 رسیده که بیانگر کیفیت هوای ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی است.

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه اراک یکی از 8 کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون 50 روز ناسالم را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، اظهار داشت: انتظار می رود مردم در چنین شرایط هوایی، از تردد در فضای باز خودداری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز