خبرگزاری کار ایران

بیش از ۴۵ درصد تست‌های کرونا در مشهد مثبت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۲۷۵

مدیر ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ۹۵ درصد مراجعین تست پی سی آر گرفته می‌شود که بالای ۴۵ درصد آن‌ها مثبت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدحسن درخشان با اشاره به اینکه ساعت کاری مراکز خدمات جامع سلامت پاک و مراکز منتخب کرونا، تابع ساعت کاری وزارت بهداشت است، گفت: واحد‌های بهداشتی که در خدمت بیماران کرونایی هستند در روز‌های تعطیل و غیرتعطیل مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و در برخی از مراکز که بار مراجعات مردمی بالا است خدمت رسانی به بیماران تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در مراکز مربوط به واکسیناسیون نیز در دو شیفت صبح و عصر تا ساعت ۷ ونیم عصر به مراجعات مردمی پاسخ داده می‌شود، افزود: علاوه بر این متاسفانه با افزایش مجدد تعداد بیماران کرونایی در جامعه آمار مراجعین نسبت به دو هفته قبل افزایش بیش از ۲ برابری داشته است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از ۹۵ درصد مراجعین تست پی سی آر گرفته می‌شود که بالای ۴۵ درصد آن‌ها مثبت بوده و این نشان دهنده چرخش سریع بیماری در سطح جامعه است.

درخشان بیان کرد: در آستانه ماه محرم اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند شرایط گسترش بیماری سخت‌تر می‌شود و عادی‌انگاری مردم باعث افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی می‌شود.

وی تصریح کرد: همه مراکز بهداشتی فعال هستند و مراقبت‌های بهداشتی برای گروه‌های سنی مختلف ارائه می‌شود و اپیدمی کرونا اختلالی در روند ارائه خدمت به سایرین ایجاد نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز