خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران شهری؛

پروژه مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به جاده شاندیز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۲۶۷

پروژه اتصال میدان نمایشگاه به پل مهندس پرتوی با حضور مدیران شهری مشهد افتتاح ومورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،  محمد رضا کلائی امروز در مراسم افتتاح مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به شاندیز از پل مهندس پرتوی که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: ابتدای فروردین امسال بود که جلسه ای با معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک در خصوص پروژه مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به شاندیز (پل مهندس پرتوی) داشتم و با توجه به معارضات پیش روی پروژه گفتم که اتمام آن تا مرداد امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه موضوعات فنی و غیر فنی پیش روی این پروژه از جمله تملک های مورد نیاز و سایر معارضات به قدری پیچیده بود که اولویت اجرای آن حداقل از ذهن خودم خارج بود، اظهارکرد: اما پیگیری بسیار مجدانه دکتر کاظمی و تاکید بر اجرای کار آنقدراثر گذار بود که پروژه ای که حداقل یک سال ونیم در حوزه مطالعات قفل شده بود به اجرا درآمد.

شهردار مشهد تصریح کرد: زمانی همه چیز فراهم است و کاری را انجام می دهیم، اما زمانی است که هیچ چیز فراهم نیست و یک کار انجام می شود، پروژه مسیر دسترسی تقاطه آزادگان به شاندیز از آن دست پروژه هایی بود که هیچ چیز برای اجرای آن فراهم نبود و با تلاش های معاون عمران، حمل ونقل وترافیک، همکارانشان، مدیرعامل سازمان عمران و شهردار منطقه دوازده محقق شد که از این بابت تشکر می کنم.

کلائی، ادامه داد: این مسیر علاوه بر ایجاد دسترسی برای مردم ،از نظر پدافند غیر عامل نیز بسیار مهم است زیرا منطقی نیست تنها راه دسترسی مشهد به شهرستان‌های طرقبه و شاندیز فقط از یک مسیر باشد که با اجرای این پروژه و پروژه آزادراه مشهد- چناران موضوع حل شده است.

خلیل الله کاظمی افزود: همچنین تلاش شد از انتقال ترافیک بزرگراه امام علی (ع) به وکیل‌آباد جلوگیری شود لذا این پروژه عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: در اوج ترافیک هر ساعت هفت هزار و ۵۰۰ خودرو به سمت طرقبه و شاندیز حرکت می‌کنند که ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه از این تعداد از طریق بزرگراه امام علی (ع) جابجا می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: ساماندهی ترافیک سنگین میدان نمایشگاه و پل مهندس پرتوی در انتهای بلوار وکیل‌آباد یکی از خواسته‌های شهروندان مشهدی بود که از ابتدای فعالیت شورای پنجم، مورد توجه کمیسیون عمران، حمل ‎‌و نقل و ترافیک شورای شهر قرار گرفت.

مجتبی بهاروند افزود: با پروژه‌های عمرانی که در این نقطه تعریف و اجرایی شد رکود، ترافیک و سکون گذشته امروز به حرکت و پویایی و روانی ترافیک تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: شورای پنجم شهر مشهد در کنار احداث تقاطع‌های چندسطحی، چپگردهای مختلف و اصلاحات هندسی به مدهای حمل‌ و نقلی انسان‌محور و پاک نیز توجه داشت که یکی از آنها توسعه مسیرهای دوچرخه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز