خبرگزاری کار ایران

استاندار:

وضیعت بیکاری در آذربایجان شرقی رضایت بخش نیست / باید دنبال ایجاد اشتغال باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۱۷۶

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان به هفت درصد، گفت: این آمار در شرایطی به دست آمده است که با مشکلات مربوط به تحریم و کرونا مواجهیم؛ اما همچنان راضی به این وضعیت نیستیم و باید برای ایجاد اشتغال بیشتر در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: تلاش برای تقویت تولید یکی از ضرورت‌های فعلی جامعه است که باید با افزایش تعامل و همراهی دستگاه‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی، بیش از پیش در این زمینه تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحقق هرچه بیشتر این موضوع در سایه عمل کامل به تعهدات و تکالیف از سوی مسئولان و فعالان اقتصادی امکان پذیر است و بدون توجه به مقوله تولید، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی، میسر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تحریم و کرونا از عوامل موثر بر حوزه تولید و صنعت است، اظهار کرد: برخی ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری‌ها در این حوزه نیز قابل کتمان نیست.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: به‌رغم تمامی این مشکلات، در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی همچون احداث واحدهای جدید تولیدی و توسعه واحدهای موجود، جز استان‌های ممتاز کشور هستیم.

 وی خواستار همراهی بیشتر بانک‌ها با بخش تولید شد و گفت: تصمیمات ما باید به رونق هرچه بیشتر تولید منجر شده و به نفع تولیدکنندگان منظم، کاربلد و واقعی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز