خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

50 واحد تولیدی قزوین در نمایشگاه اکسپو دبی حضور می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۱۱۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از حضور بیش از 50 واحد تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و هیأت‌های تجاری در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، حمیدرضا خانپور در جلسه هماهنگی جهت حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی گفت: این نمایشگاه بین المللی برای اولین بار در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود، پاویون صنعت کشور با محوریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای حضور واحدهای تولیدی، دانش بنیان و هیئت‌های تجاری استان برنامه ریزی کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین عنوان کرد: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت‌ها، ایجاد پیوند و زمینه‌های همکاری‌های آتی چون مشارکت، سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی میان واحدهای تولیدی و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان 80 درصد هزینه‌های حضور واحدهای تولیدی در این نمایشگاه  را تا سقف یک میلیارد ریال پرداخت می‌کند.

خانپور تصریح کرد: در سال گذشته 214 واحد تولیدی در بیش از 50 نمایشگاه داخلی و خارجی بصورت حضوری و مجازی با پرداخت یارانه حمایتی این شرکت بالغ بر پنج میلیارد ریال  شرکت کردند.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو 2020 دبی از ۹ مهر ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی در فضای 500 هکتاری و با حضور 198 کشور و نهادهای بین المللی با شعار پیوند افکار و ساخت آینده برگزار می‌شود که پاویون ایران با مساحت دو هزار و 14 متر در نظر گرفته شده است.

خانپور گفت: واحدهای تولیدی استان قزوین که متقاضی حضور هستند می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع کوچک این شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز