خبرگزاری کار ایران

آغاز پذیرش هنرجو در هنرستان‌های هنرهای زیبای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۹۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هنرستان‌های هنر‌های زیبای دختران و پسران قزوین برای سال تحصیلی جدید هنرجو می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای ثبت نام مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی گفت: نام‌نویسی و ثبت نام در هنرستان‌های پسرانه و دخترانه هنر‌های زیبای قزوین برای سال تحصیلی 1401-1400 آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: علاقمندان به رشته‌های هنری می‌توانند با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در رشته‌های موسیقی، سینما، گرافیک، نمایش و انیمیشن به این هنرستان‌ها در مرکز استان مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: هنرستان‌های هنرهای زیبا از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت و همراهی اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف ارتقای سطح علمی هنرمندان با فراهم ساختن امکان ادامه تحصیل و ورود به بازار کار هنرجویان و اشتغال آنان راه اندازی شده است که در سال گذشته هنرستان دخترانه راه اندازی شد و امسال نیز هنرستان پسرانه از مهر ماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

این مسئول افزود: با توجه به محدودیت ظرفیت، دانش آموزان علاقه‌مند هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 7 الی 12 در محل هنرستان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دختر پایه دهم رشته‌های دیگر که تمایل به تغییر رشته و ادامه تحصیل در رشته‌های هنری هنرستان هنرهای زیبای دختران را دارند نیز می‌توانند پس از گذراندن آزمون تغییر رشته در شهریور ماه و در صورت داشتن شرایط هنرجویی، وارد هنرستان هنرهای زیبای دختران در پایه یازدهم شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: متقاضیان که تاکنون در سامانه پادا پیش ثبت نام کرده‌اند، حتما یک مرحله مراجعه حضوری به هنرستان، برای تحویل مدارک داشته باشند.

اسماعیلی گفت: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به هنرستان هنرهای زیبای دختران واقع در بلوار شهید بهشتی، نرسیده به میدان مادر ( تلفن 33363477/ 09032922851) و هنرستان هنرهای زیبای پسران واقع در خیابان شهید بابایی، کوچه میعاد 50 (تلفن 33669993) مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز