خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان:

هلال احمر قزوین در آبرسانی معین درمیان خراسان جنوبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۳۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: جمعیت هلال احمر استان قزوین در طرح ملی نذر آب که برای چهارمین سال متوالی برگزار می‌شود معین شهرستان درمیان خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با اشاره به طرح ملی نذر آب گفت: جمعیت هلال احمر قزوین در طرح ملی نذر آب که از سه سال گذشته آغاز شده معین شهرستان هامون در سیستان وبلوچستان بود در چهارمین سال نیز فعالیت‌های خود در این راستا را در شهرستان درمیان واقع در استان خراسان جنوبی ادامه خواهد داد.    

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در این طرح در کنار آبرسانی و اجرای طرح‌های پایدار در این زمینه اقدامات بهداشتی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی نیز توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر ارائه می‌شود؛ همچنین از ظرفیت خیرین و اصناف نیز برای اجرای طرح‌ها استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد:  نیازسنجی‌ها و ارزیابی‌های اولیه برای اجرای طرح‌های آبرسانی و ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات ساکنین این منطقه انجام شده است.

آصفی گفت: این طرح ملی از سال 97 و در راستای مقابله با خشکسالی در استان‌هایی که با مشکل آب مواجه هستند درحال اجرا است و هر استان  به عنوان معین برای برخی مناطق مشخص شده و فعالیت‌های خود  را در آن منطقه متمرکز می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز