خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۸۶۹

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: با توجه به فعال تر شدن بخش مسافری این فرودگاه و توسعه فعالیت های واحدهای تولیدی و صنعتی، شاهراه اصلی این منطقه آماده بهره برداری است.

به گزارش ایلنا از البرز، نادر ثناگو مطلق با اشاره به بازدید مدیر کل راهداری استان از این منطقه و بلوار شاخص 90 متری افزود: در این بازدید مقرر شد که موانع مسیر دسترسی به بلوار شاخص ٩٠ متری که  به عنوان مسیر اصلی دسترسی به ترمینال مسافری و ناحیه های صنعتی است با همکاری اداره کل راهداری استان برطرف شود.

وی همچنین اضافه کرد: از موضوعاتی که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جهت هدایت به ورودی بلوارشاخص  ٩٠ متری و جانمایی اصولی تلویزیون شهری در مسیر دسترسی به این بلوار بود  که قرار شد اقدامات در این رابطه هر چه سریعتر اجرایی شود.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: رفع موانع مسیر منتهی به ورودی بلوار و آسفالت شدن این مسیر از دیگر مواردی بود که در بازدید  علی زندی‌فر مطرح و مقرر شد که در خصوص آنها فعالیت هایی انجام شود.

با توجه به وسعت مجموعه پیام بلوار شاخص  90 متری با طول 2300 متر شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می گردد . 

طبق طرح جامع فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام  این بلوار جهت دسترسی به اراضی بخش توسعه ای منطقه از جمله فاز 4  که شامل 7 زون میباشد ، ترمینال مسافری و دیگر راههای اصلی منطقه طراحی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز