خبرگزاری کار ایران

10 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۸۴۸

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز از آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر در استان تا تاریخ 10 مرداد 1400 خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، ابراهیم شادمهر با تشریح فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر، اظهار کرد: رویداد ملی جشنواره کارآفرینان برتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی افزود: مهمترین ویژگی‌های جشنواره کارآفرینان برتر استفاده از شاخص‌های به روز و کاملاً علمی - تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و همچنین صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات و همکاری با متخصصین حوزه‌های مختلف در سراسر کشور جهت امور مربوط به داوری است.

شادمهر ادامه داد: در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر امسال بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

مدیر امور اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار البرز یاد آور شد: کارآفرینان استان به منظور شرکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر می توانند جهت ثبت نام تا 10 مرداد 1400 به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir و یا karafarinanebartar.mcls.gov.ir مراجعه کنند و همچنین در این سامانه ها از نظام نامه و شیوه اجرایی این جشنواره آگاهی حاصل کنند.

شادمهر خاطر نشان کرد: فرایند جشنواره چهاردهم در حالی آغاز به کار کرده که کسب و کارها حدود یک و سال نیم در کنار شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر پاندومی کرونا نیز بوده اند و طبعا کسب و کارهایی توانسته اند بقای خود را حفظ کنند که در مسیر نوآوری گام برداشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد : کارآفرینان استان البرز برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در میدان آزادگان، بلوار امام رضا(ع)، خیابان اردلان 3، طبقه سوم ،واحد توسعه کارآفرینی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 32128000 داخلی 458 تماس حاصل کنند.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل از کارآفرینان استان البرز  خواست در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات خود در سامانه مذکور جهت شرکت در جشنواره اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز