خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های استان خبرداد؛

افزایش بیش از 100 درصدی روغن موتور در زنجان / حل این مشکل از دست ما خارج است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۹۰

رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های زنجان با اشاره به افزایش قیمت روغن موتور گفت: قیمت روغن موتور 42 درصد افزایش یافته اما با این حال با افزایش بیش از 100 درصدی به دست مصرف کننده می‌رسد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید علی آبادی، رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های زنجان، با اشاره به اینکه ظاهرا 42 درصد قیمت روغن موتور افزایش یافته است، گفت: روغن موتور تا به دست مصرف کننده برسد افزایش قیمت آن به بیش از 100 درصد می‌رسد.

رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های زنجان، با اشاره به اینکه یکی از روغن‌هایی که خودروهای سنگین استفاده می‌کنند قیمت آن از 400 هزار تومان به بیش از 800 هزار تومان رسیده است، افزود: در حال حاضر کارخانه‌های تولید روغن موتور محصولات تولیدی خود را با قیمت قبلی که دپو کرده بودند به بازار وارد کردند و این موضوع برای مردم مشکل ساز شده است.

علی آبادی، با تاکید براینکه کارخانه‌ها نیز اعلام می‌کنند که شرکت‌های پتروشیمی مواد اولیه آنها را افزایش دادند ادامه داد: قیمتی که بر روی روغن موتورها توسط کارنجات نصب شده بسیار پایین‌تر از قیمت عرضه است و مردم نسبت به این موضوع گلایه دارند و این کار باعث ایجاد اختلاف بین مشتری و تعویض روغنی‌های سطح شهر زنجان شده است.

وی، با اشاره به اینکه متاسفانه زمانی که در بازار با کمبود روغن موتور مواجه می‌شویم روغن‌های تقلبی وارد بازار می‌شود، ادامه داد: متاسفانه متخلفان از وضعیت موجود سوء استفاده می‌کنند و روغن‌های تصفیه شده را با برند اصلی بسته‌بندی کرده و وارد بازار می‌کنند.

علی‌آبادی، با اشاره به اینکه با افزایش قیمت همچنان با کمبود روغن موتور در بازار مواجه هستیم، ادامه داد: عمده فروشی‌ها ارزش افزوده را بهانه‌ای برای خود قرار دادند و روغن را با قیمت بالاتر به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند.

وی، با اشاره به اینکه متاسفانه مسئولان مربوطه مشکلات را به اتحادیه‌ها ارتباط می‌دهند در حالی که حل این مشکلات از پس اتحادیه‌ها خارج است افزود: همه دستگاه‌های نظارتی نیز در جریان مشکلات بازار روغن موتور هستند اما تاکنون کاری انجام ندادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز